~ al kisah Ety Radzi ~

Monday 18 August 2014

NEW LIFE!

Bismillahirahmanirahim.

Start from now, aku nak lupakan kisah lama. Start new life. Aku akan buang segala yang berkaitan kisah lama terutamanya kisah cinta.

Hubungan aku dan Haniff dah berakhir. Sebabnya biar aku dan Haniff sahaja yang tahu. Mungkin kami tiada jodoh maka berpisahlah jalan yang terbaik. Insyaallah aku akan mulakan hidup dengan seboleh2nya membuang perkara yang negatif dan kecewa.

Sedih. Memang sedih tapi nak buat macam mana. Aku mengharapkan sesuatu yang terbaik bagi setiap hubungan dan mungkin Allah nak uji dan bagi aku pengajaran dan pengalaman sebelum aku mendapat calon hidup yang betul-betul sesuai dengan aku. Semua orang mungkin pernah mengalami kekecewaan dan kemurungan mcm aku lalui setelah putus cinta. Kawan-kawan aku hampir kesemuanya telah mendirikan rumah tangga. Ye, aku rasa aku la yang last tak kawin-kawin lagi. Tak pe, jodoh itu rahsia Allah. Aku redha.

Ok, mungkin aku akan rajin berblog lepas ini untuk share tips atau apa2 shaja memandangkan aku telah tamat belajar di uitm dengan jayanya. Doakan aku konvo pada November ini insyaallah.

p/s :  Semoga rezeki utk bkerja menyebelahi aku. Amin!

No comments:

Post a Comment