~ al kisah Ety Radzi ~

Tuesday 26 August 2014

Selamat Pengantin Baru, Sahabat!

Bismilahirahmanirahim.


hi u ols. Last week aku ada cerita pasal kawan baik aku, Yan. yeah she already married with someonr she loved most - Wan . Aku awkward memula nak jumpa suami Yan ni. haha i mean like nak panggil ape nok? Nak panggil abang, its like ermmm...nak pnggil Wan like kuang ajo plak pasai suami dia tua dari kami. So aku sengeh2 je lah, hahahahaa. Tgk la nnt mana sesuai aku nak panggilkan. hahaha

ok, alhamdullilah dah selamat dah pon kawan aku sorg nih! Alhamdullilah, majlis berjalan lancar n cepat. Sekali lafaz dah jadi milik orang. Aku plak yang nebes dok sebelah yani is over! hahaha. So dah setel nikah, next day baru bersanding kat Dewan Komuniti Gombak, Taman Melati. Aku igt lagi, last year dalam bulan 8 gak la aku p teman yan cari dewan nih. Tak sangka dah setahun berlalu.

Yes, kat kL kau nak kawin kena rancang /book/tempah segalanya setahun sebelum majlis if kau nak tempah dewan la. memang berderet beb! aku tahu pun dari si yan ni la. haha

So aku diberi tugas utk jadi bridesmaid hari ni. Dalam 6 orang la kawan-kawan Yan jadi brdesmaid dia. Kawan-kawan zaman dia belajar. Baju da siap tempah kat Nurul. Ya Allah, aku memang suka la baju si Nurul ni tempah. Memang selesa and aku puas hati sangat! Aku memang cerewet ckit bab2 baju nih. Sape rapat ngan aku memang aku jenis banyak komplain sebab aku tak suka la org jahit baju yg aku nak tapi mcm hampeh. So alhamdullilah, aku tempah kat Nurul setel sume.

So letsss see my photo..
me and shirah

kawan2 zaman teknik!

all the bridesmaid!

kawan2 zaman teknik!


Ya Allah, almost 8 tahun aku tek jumpa kawan-kawan teknik terutama yang dok pahang tu haaa mcm Fizah. aishhh memang rindu. Walaupun i ols tak suka sekolah tu, tapi sekolah tu la ajar i ols jadik manusia. hahahahaa

Aku pegang anak Sam. haha. Kesian laki dia tak makan sebab jaga anak tak pe lah kak ety pegang kan k, kakak ke? hahah auntie ety la k
Auntie Ety tidokan Firasy

ety, nida and fizah


banyakkkk lagi gambar! boleh tgk ig aku lah k. haha Tapi sangat puas hati dapat jumpa kawan-kawan zaman sekolah yang dari dekat 8 tahun tak jumpaaa! hehehe

Next is Shira plak. insyaallah will go walaupun sorang2 kena g. haha. All the braidsmate tu aku tak kenal pon kecuali fizah and shira tapi alhamdullilah dorg sangat okayyy and havoc. siap gelak sakan lagi! Pastu ada sorg kawan aku dok bisik kata,

'Ty, kalau ikutkan bdk2 dalam dorm f3 dlu sume da kawin kan? tinggal kau la kan?' - seseorang

'Ntah, yelah kot? ala rezeki masing2.' - aku

Sentap sebenarnya. Nak chill pon macam ermmmmmm ahhhh mati lah. Dah aku sorg tak kawin lagi apa masalah? Chilll. plizzz chill kan aku. hehe

Stillllll single!

Ok last pic, me myself yg tak kawin lagi-mampos aku xheran org mengata-rezeki,jodoh mati sume ditangan Allah- dapat nyah? hahahhaa

p/s : harap2 anak dato k pinang i nanti keyh? amin :p






No comments:

Post a Comment